Sklep internetowy cukierniaksmak, dost臋pny pod adresem internetowym www.cukierniaksmak.pl, prowadzony jest przez Marzena Florek prowadz膮c膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 K-SMAK Marzena Florek wpisan膮 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego ds. gospodarki, NIP 7371116083, REGON 380540704.
Konsument - osoba fizyczna zawieraj膮ca ze Sprzedawc膮 umow臋 w ramach Sklepu, kt贸rej przedmiot nie jest zwi膮zany bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
Sprzedawca - osoba fizyczna prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 pod firm膮 K-SMAK Marzena Florek wpisan膮 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w艂a艣ciwego ds. gospodarki, NIP 7371116083, REGON 380540704.
Klient - ka偶dy podmiot dokonuj膮cy zakup贸w za po艣rednictwem Sklepu.
Przedsi臋biorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieb臋d膮ca osob膮 prawn膮, kt贸rej odr臋bna ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, wykonuj膮ca we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, kt贸ra korzysta ze Sklepu.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawc臋 pod adresem internetowym www.cukierniaksmak.pl.
Umowa zawarta na odleg艂o艣膰 - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania um贸w na odleg艂o艣膰 (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecno艣ci stron, z wy艂膮cznym wykorzystaniem jednego lub wi臋kszej liczby 艣rodk贸w porozumiewania si臋 na odleg艂o艣膰 do chwili zawarcia umowy w艂膮cznie.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Zam贸wienie - o艣wiadczenie woli Klienta sk艂adane za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia i zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy Sprzeda偶y Produktu lub Produkt贸w ze Sprzedawc膮.
Formularz zam贸wienia - interaktywny formularz dost臋pny w Sklepie umo偶liwiaj膮cy z艂o偶enie Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci poprzez dodanie Produkt贸w do Koszyka oraz okre艣lenie warunk贸w Umowy Sprzeda偶y, w tym sposobu dostawy i p艂atno艣ci.
Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w kt贸rym widoczne s膮 wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a tak偶e istnieje mo偶liwo艣膰 ustalenia i modyfikacji danych Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci ilo艣ci produkt贸w.
Produkt - dost臋pna w Sklepie rzecz ruchoma/us艂uga b臋d膮ca przedmiotem Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.
Umowa sprzeda偶y - umowa sprzeda偶y Produktu zawierana albo zawarta mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 za po艣rednictwem Sklepu internetowego. rzez Umow臋 Sprzeda偶y rozumie si臋 te偶 - stosowanie do cech Produktu - umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug i umow臋 o dzie艂o.
1. Adres Sprzedawcy: S艂opnice 1200, 34-615 S艂opnice
2. Adres e-mail Sprzedawcy: ksmak.cukiernia@gmail.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 691 974 594
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL50 8804 0000 0060 0603 8647 0001
5. Klient mo偶e porozumiewa膰 si臋 ze Sprzedawc膮 za pomoc膮 adres贸w i numer贸w telefon贸w podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient mo偶e porozumie膰 si臋 telefonicznie ze Sprzedawc膮 w godzinach od 9 do 16
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno艣ci za zak艂贸cenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, niedozwolonym dzia艂aniem os贸b trzecich lub niekompatybilno艣ci膮 Sklepu internetowego z infrastruktur膮 techniczn膮 Klienta.
2. Przegl膮danie asortymentu Sklepu nie wymaga zak艂adania Konta. Sk艂adanie zam贸wie艅 przez Klienta na Produkty znajduj膮ce si臋 w asortymencie Sklepu mo偶liwe jest przez podanie niezb臋dnych danych osobowych i adresowych umo偶liwiaj膮cych realizacj臋 Zam贸wienia.
3. Ceny podane w Sklepie s膮 podane w polskich z艂otych i s膮 cenami brutto (uwzgl臋dniaj膮 podatek VAT).
4. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozs膮dnie oceniaj膮c, na wcze艣niejsze obliczenie wysoko艣ci ko艅cowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena b臋dzie obliczana, a tak偶e o op艂atach za transport, dostarczenie, us艂ugi pocztowe oraz o innych kosztach, b臋dzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
1. Klient mo偶e skorzysta膰 z nast臋puj膮cych metod dostawy lub odbioru zam贸wionego Produktu:
a. Przesy艂ka kurieriem Inpost(tylko dla wyszczeg贸lnionych produkt贸w)
b. Odbi贸r osobisty dost臋pny pod adresem: S艂opnice 1200, 34-615 S艂opnice
2. Klient mo偶e skorzysta膰 z nast臋puj膮cych metod p艂atno艣ci:
a. P艂atno艣膰 przy odbiorze
b. P艂atno艣ci elektroniczne
3. Szczeg贸艂owe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod p艂atno艣ci znajduj膮 si臋 za stronach Sklepu.
Proces sk艂adania Zam贸wienia:
1. Klient wybiera produkty do koszyka oraz podaje niezb臋dne dane osobowe do realizacji zam贸wienia.
2. Klient wybiera metod臋 dostawy:
a. Odbi贸r osobisty:
- Zam贸wienie ma status do rozpatrzenia.
- Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem z艂o偶enia Zam贸wienia.
b. Wysy艂ka InPost:
- Klient zobowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci elektronicznej.
- Zam贸wienie ma status op艂acone oraz do rozpatrzenia.
- Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem z艂o偶enia Zam贸wienia.
1. Zawarcie Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 nast臋puje po uprzednim z艂o偶eniu przez Klienta
Zam贸wienia za pomoc膮 formularza zam贸wienia w Sklepie internetowym.
2. Po z艂o偶eniu Zam贸wienia Sprzedawca weryfikuje mo偶liwo艣膰 jego realizacji. W ci膮gu 7 dni od z艂o偶enia
Zam贸wienia Klient otrzyma informacj臋 o jego potwierdzeniu lub odrzuceniu. W przypadku odrzucenia
Zam贸wienia, ewentualna dokonana p艂atno艣膰 zostanie zwr贸cona w terminie do 7 dni roboczych.
3. Po weryfikacji Zam贸wienia, Klient otrzymuje wiadomo艣膰 e-mail informuj膮c膮 o jego potwierdzeniu lub odrzuceniu do 7 dni roboczych.
W przypadku potwierdzenia Zam贸wienia, realizacja odbywa si臋 zgodnie z ustalonym terminem i wybran膮 metod膮 dostawy.
W przypadku odrzucenia Zam贸wienia, Sprzedawca dokonuje ewentualnego zwrotu wp艂aconych 艣rodk贸w na konto Klienta w terminie do 7 dni roboczych.
4. Klient, kt贸ry wybra艂 odbi贸r osobisty, zobowi膮zany jest do odbioru zam贸wienia w ustalonym terminie. W przypadku braku odbioru w wyznaczonym
czasie Zam贸wienie mo偶e zosta膰 anulowane.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zam贸wienia w szczeg贸lnych przypadkach, takich jak:
a. Zbyt du偶a ilo艣膰 zam贸wionych produkt贸w
b. Brak mo偶liwo艣ci realizacji w danym terminie
c. Inne przyczyny organizacyjne lub logistyczne
Wszelkie spory zwi膮zane z realizacj膮 Zam贸wienia b臋d膮 rozstrzygane zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.
1. Klient ma prawo odst膮pi膰 od umowy bez podania przyczyny, pod warunkiem 偶e zam贸wienie nie zosta艂o jeszcze zaakceptowane do
realizacji ani nie rozpocz臋to jego produkcji.
2. Po zaakceptowaniu zam贸wienia do realizacji lub rozpocz臋ciu produkcji produkt贸w, odst膮pienie od umowy nie jest mo偶liwe ze
wzgl臋du na indywidualny charakter zam贸wienia oraz kr贸tki termin przydatno艣ci produkt贸w.
3. Aby odst膮pi膰 od umowy, Klient zobowi膮zany jest niezw艂ocznie skontaktowa膰 si臋 ze sklepem za po艣rednictwem telefonu lub maila, podaj膮c numer zam贸wienia oraz dane kontaktowe.
4. Sklep poinformuje Klienta o akceptacji lub braku mo偶liwo艣ci anulowania zam贸wienia w odpowiedzi na zg艂oszenie.
5. W przypadku skutecznego odst膮pienia od umowy, ewentualny zwrot 艣rodk贸w nast膮pi w ci膮gu 14 dni od dnia potwierdzenia anulowania zam贸wienia, przy u偶yciu tej samej metody p艂atno艣ci, kt贸ra zosta艂a u偶yta podczas sk艂adania zam贸wienia.
1. Administratorem danych osobowych Klient贸w zbieranych za po艣rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klient贸w zbierane przez administratora za po艣rednictwem Sklepu internetowego zbierane s膮 w celu realizacji Umowy Sprzeda偶y.
3. Odbiorcami danych osobowych Klient贸w Sklepu internetowego mog膮 by膰:
a. W przypadku Klienta, kt贸ry korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesy艂k膮
pocztow膮 lub przesy艂k膮 kuriersk膮, Administrator udost臋pnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
przewo藕nikowi lub po艣rednikowi realizuj膮cemu przesy艂ki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, kt贸ry korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu p艂atno艣ci elektronicznych
lub kart膮 p艂atnicz膮 Administrator udost臋pnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
obs艂uguj膮cemu powy偶sze p艂atno艣ci w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezb臋dnych do zawarcia Umowy Sprzeda偶y skutkuje brakiem mo偶liwo艣ci zawarcia tej偶e umowy.
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane s膮 w j臋zyku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z wa偶nych przyczyn to jest: zmiany przepis贸w prawa, zmiany sposob贸w p艂atno艣ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wp艂ywaj膮 na realizacj臋 postanowie艅 niniejszego Regulaminu. O ka偶dej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj膮 zastosowanie powszechnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa polskiego, w szczeg贸lno艣ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzysta膰 z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅. W tym celu mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.